Calpe: wiosenne szaleństwo

4 Reviews

PLN 2 490

Co Cię czeka ?

Nasza propozycja na wiosnę to jak zawsze Calpe 🙂 Gładkie szosy, piękne podjazdy, kapitalne zjazdy, błękit morza i szum wiatru – trudno o lepsze miejsce do rozpoczęcia szosowego sezonu.

Nasz inaugurujący sezon wyjazd pozwoli Ci szlifować formę przed wiosną bez martwienia się o irytujące drobiazgi. My zapewnimy Ci transport z lotniska, zakwaterowanie, opiekę pilotów, ubezpieczenie i zagwarantujemy samochód ratunkowy w razie problemów na trasie. 

Opis wyjazdu

W trakcie pobytu cały czas do dyspozycji pozostaje komfortowy van gwarantujący wygodne transfery. Gwarantujemy też propozycje ciekawych tras na każdy dzień, w różnych wariantach – zarówno treningowe, jak i bardziej krajoznawcze. Dzięki naszym trenerom grup poznasz każdy legendarny podjazd w okolicach Calpe, ale także dotrzesz na mniej znane drogi, które na długo zostaną Ci w pamięci. 

Termin:

Loty z Krakowa ( Ryanair ):

Loty z Warszawy ( WizzAir ):

Cena zawiera / nie zawiera

Inne:

Plan wiosennego szosowego szaleństwa

01

Dzień 1: Witamy w Calpe !

Przylot, transfer do hotelu + zameldowanie. Montaż i dopasowanie roweru a wieczorem kolacja. Wieczorem omówienie planu całego tygodnia oraz podział na grupy.

02

Dzień 2: Trasa przez Pedreguer

Udajemy się przez Pedreguer i Monte Pego w kierunku północnym aby wzdłuż wybrzeża wrócić do hotelu. Większość przewyższeń w pierwszej części trasy

  • Dystans: 105 km
  • Przewyższeń: : 1,219 m
03

Dzień 3: Coll de Rates

Cała trasa mocno górzysta, przez La Vall d'Ebo i Parcent trafiamy na przełęcz Coll de Rates przez Callosa d'En Sarria wracamy do hotelu

  • Dystans: 119 km
  • Przewyższeń: 2,072 m
04

Dzień 4: Port de Tudons

Port de Tudons z Sella to podjazd znajdujący się w regionie Walencja. Ma długość 11.9 km i pokonuje 631 metrów w pionie ze średnim nachyleniem 5.3% . Najwyższy punkt znajduje się na wysokości 1 024 metrów nad poziomem morza.

  • Dystans: 119 km
  • Przewyższeń: 1,938 m
05

Dzień 5: Dzień wolny - regeneracja

Dzień odpoczynku (zasłużony) 🙂

06

Dzień 6: Bernia + Coll de Rates

Intensywny dzień nas czeka: po wjechaniu na Bernię podjeżdżamy po raz kolejny na Coll de Rates a następnie Port de Tollos ( 830 m). Dobre asfalty i minimalny ruch samochodów.

  • Dystans: 148 km
  • Przewyższeń: 2,545 m
07

Dzień 7: Port de Confrides

Puerto de Confrides to podjazd o długości 5.5 km i pokonuje 256 metrów w pionie ze średnim nachyleniem 4.7%,. Najwyższy punkt znajduje się na wysokości 970 metrów nad poziomem morza.

  • Dystans: 126 km
  • Przewyższeń: 2,238 m
08

Dzień 8: Puerto de Tudons

Port de Tudons z Sella to podjazd o długości 11.9 km i pokonuje aż 631 metrów w pionie ze średnim nachyleniem 5.3%, szczyt przełęczy znajduje się na wysokości 1 025 metrów nad poziomem morza.

  • Dystans: 159 km
  • Przewyższeń: 2,628 m
09

Dzień 9: Powrót do Polski

Co zabrać ze sobą:

Pomimo znacznie wyższych temperatur w marcu w Hiszpanii niż w Polsce, w godzinach porannych i wieczornych jest dość chłodno. Przy zjazdach, w miejscach zacienionych lub w górach, pomimo niebieskiego nieba i słonecznych dni, po intensywnym wysiłku, jest chłodno.

Zasady jazdy z trenerem

Po podziale na grupy, do każdej grupy przypisany jest trener. Jest to osoba z doświadczeniem rowerowym. W trakcie treningu trener odpowiada za organizację ale każdy jest odpowiedzialny za swoje bezpieczeństwo, dostosowanie prędkości jazdy do swoich umiejętności aby nie stwarzać zagrożenia dla siebie oraz innych oraz przestrzeganie i znajomość przepisów o ruchu drogowym.

Trasy poszczególnych dni:

Trener podejmuje ostateczne decyzje dotyczące zmiany trasy w trakcie jazdy, postojów itd. Podjazdy jeździmy własnym tempem i czekamy na szczycie. Poniżej trasy które pojedziemy, więcej informacji na temat zasad podczas wyprawy przekazuje trener podczas spotkania otwierającego.

Pierwszy dzień jazdy to dystans 105 km oraz 1,219 m podjazdów.

 

Track znajduje się tutaj.

Drugi dzień jazdy to dystans 119 km oraz 2,072 m podjazdów.

 

Track znajduje się tutaj.

Trzeci dzień jazdy to dystans 119 km oraz 1,938 m podjazdów.

 

Track znajduje się tutaj.

Czwarty dzień jazdy to dystans 148 km oraz 2,545 m podjazdów.

 

Track znajduje się tutaj.

Piąty dzień jazdy to dystans 126 km oraz 2,238 m podjazdów.

 

Track znajduje się tutaj.

Szósty dzień jazdy to dystans 159 km oraz 2,628 m podjazdów.

 

Track znajduje się tutaj.

Siódmy dzień jazdy to dystans 165 km oraz 3,199 m podjazdów.

 

Track znajduje się tutaj.

FAQs

Jak przygotować się kondycyjnie i czy sobie poradzę?

Jest to wyjazd dla początkujących kolarzy, którzy dopiero zaczynają swoją przygodę z rowerem, jak również osób trenujących. Camp ma na celu przygotowanie do rozpoczęcia sezonu kolarskiego. Uczestnicy dzieleni są na grupy dopasowane prędkością i techniki jazdy. Wierzymy ze każda forma aktywności fizycznej w trakcie zimy i wiosną pomoże Ci zmierzyć się z zaplanowanymi trasami. Jeśli chciałbyś poprzedzić wyjazd przygotowaniami i planem treningowym – daj nam znać, pokierujemy Cię do zaufanego trenera.

Czy jest podział na grupy: słabszą i zaawansowaną

Wszyscy uczestnicy Campu dzieleni są na grupy w zależności od poziomu wytrenowania i zdobytych wcześniej umiejętności.

Ile osób jeździ w grupie?

Grupa liczy około 10 osób, a do każdej przypisany jest trener. W trakcie trwania Campu, możliwe są zmiany grup. Grupy są zróżnicowane pod względem płci oraz wieku.

Czy jest możliwość wzięcia pokoju 1-osobowego ?

Tak, oczywiście jest taka możliwość, wiąże się to z dodatkową opłatą ustaloną na miejscu.

Czy jesteśmy ubezpieczeni podczas wyjazdu?

Każdy powinien posiadać przy sobie kartę EKUZ, która jest honorowana w Hiszpanii (możliwa do wyrobienia w oddziałach NFZ). Dodatkowo każdy z uczestników wyjazdu objęty jest Ubezpieczeniem AXA – 10tys euro KL+NNW. Istnieje możliwość wykupienia wyższego pakietu rozszerzonego o OC oraz bagaż, a także możliwość ubezpieczenia rezygnacji z Campu.

Na czym polega opieka trenera ?

Po podziale na grupy, do każdej grupy przypisany jest trener. Jest to osoba z doświadczeniem rowerowym. W trakcie treningu trener odpowiada za organizacje, ale każdy jest odpowiedzialny za swoje bezpieczeństwo, dostosowanie prędkości jazdy do swoich umiejętności, aby nie stwarzać zagrożenia dla siebie i innych oraz przestrzeganie i znajomość przepisów o ruchu drogowym. Trener podejmuje ostateczne decyzje dotyczące zmiany trasy w trakcie jazdy, postojów itd.

Reviews Scores

5

Super

Services

100%

Comfort

100%

Hospitality

100%

Food

100%

Location

100%

Rating

100%

Blondyn(A)

29 mar 2023

Calpe - rewelacyjna miejscówka, super trasy, słońce, hotel, opieka SC

W Calpe byłem pierwszy raz, ze SC – juz nawet nie liczę ile razy byłem. Ten wyjazd był rewelacyjny pod każdym względem, zacznijmy od hotelu: super widok z balkonu na wschodzące słońce i na „skałę w Calpe”, żarcie rewelacja. Asfalty, góry, piękna pogoda i kierowcy którzy potrafią się długimi kilometrami się za kolarzem ciągnąć żeby móc wyprzedzić w bezpiecznej odległości 1,5m … Tak było na każdym kroku. Ale wszystko przebija opieka „rezydentów SC” na miejscu… pełna profeska 🙂 Już patrzę w kalendarz kiedy następny wyjazd SC organizuje.

Services

Comfort

Hospitality

Food

Location

Rating

Stanisław

29 mar 2023

Services

Comfort

Hospitality

Food

Location

Rating

Katarzyna

29 mar 2023

Bomba

Dziękujemy organizatorom i sympatykom
Za dobrze wykonaną robotę
Zamówioną pogodę i przyjęte dobre towarzystwo
Udało się wszystko jak zawsze
Czekamy na następny wspólny wyjazd
Rodzina Podstolakow

Services

Comfort

Hospitality

Food

Location

Rating

Mifa

29 mar 2023

Polecam wyjazdy !

Services

Comfort

Hospitality

Food

Location

Rating

Write a Review

Services

Comfort

Hospitality

Food

Location

Rating

    Image